Webasto imponere bil entusiasterne

København – 20 april 2020 – Webasto har endnu engang opnået tre top placeringer, i forbindelse med at de tre største tyske bilmagasiner har skulle finde det bedste og mest populære mærke inden for bilvarmer kategorien. For fjerde år i træk har de tyske læsere af ”Auto Bild, ”auto motor und sport” og ”Auto Zeitung” placeret Webasto på en første plads i kategorien ”Bilvarmer”.

De tre magasiner foretager hvert år en undersøgelse blandt deres læsere og internet brugere, for at finde ud af, hvilke bil og tilbehørs mærker der imponere dem mest. I 2020, har Webasto bilvarmer opnået første pladsen i alle tre undersøgelser for fjerde år i træk. I ”Auto Zeitung” læserundersøgelsen, formåede den Stockdorf placerede virksomhed at forbedre dets resultat til 37,5 procent (2019: 37,0 procent). Læserne af ”Auto Bild” bedømte Webasto med uovertruffen 80 procent, hvilket var en gentagelse af sidste års resultat. I ”auto motor und sport” bedømte 72,5 procent af læserne Webasto som top brand (2019: 75,9 procent).

“Vi er meget stolte af dette resultat og vi vil gerne takke læserne af de tre magasiner for den tillid de viser os. Det faktum at vi år efter år modtager den positive reaktion, viser os at vores produkter lever op til de krav og forventninger som vores kunder har. Vi har gjort det til vores daglige mål, at fortsætte med det i fremtiden.” udtaler Henrik Jakobsen, Direktør for Retail & Service Business Nord Europa hos Webasto, om resultaterne.

I alt deltog ca. 175.000 læsere og brugere i undersøgelserne og gav deres bidrag. De evaluerede produkterne ud fra kriterierne; innovation, kvalitet, design og pris.